A mai korszerű járművek sok elektronikusan vezérelt elemet tartalmaznak. A tüzelőanyagellátó rendszer mellet ma már elektronikával vezéreljük az indításgátlót, a tengelykapcsolót/nyomatékváltót a félautomata/automata váltós járműveknél, a szervokormányt, a blokkolásgátló vagy menetstabilizáló rendszert, a légkondicionáló berendezést, az utastér komfort elemeit, a világítást, sőt a CAN buszos rendszereknél már az elektromos hálózatot is. 25 évvel ezelőtt egy multiméter is elegendő volt a járművek elektromos hibáinak felderítéséhez, ha valamelyik műhely rendelkezett egy gyújtásvizsgáló oszcilloszkóppal, akkor a legjobban felszerelt műhely címére is pályázhatott. Ma ez a felszereltség még alapfokú feladatok ellátásához sem elegendő. Ezeknek az összetett rendszereknek a vizsgálatához, sőt akár egy egyszerű olajcseréhez is szükséges lehet egy számítógépes járműdiagnosztikai rendszer. Cégünk világszínvonalú gyári diagnosztikai eszközöket használ a javítások során.